5 Eyl 2016

KIRTASİYE GÜNLERİ 8 STABILO BeYou! Animals Deer Roller-Waterman Red


Uzun süredir 'Kırtasiye Günleri' ile ilgili yazı yazmıyordum... Hem bu yüzden hem de bugünkü kaleme benzer roller kalemlerle ilgili sorular aldığımdan bugün kırtasiye günlerinden birini daha yapalım istedim... Söz konusu roller kalemde dolma kalem mürekkebi kullanılıyor olduğu için de perşembe yerine pazartesi yayınlamayı uygun buldum...

Sözü uzatmadan bugünkü konuklar nelermiş bir bakalım...Kalemimiz Stabilo BeYou Animals serisinden Deer roller kalem, mürekkep ise kırmızı gövdeye uygun olacağını düşündüğüm Waterman kırmızı kartuş...


Stabilo BeYou serisinin dolma kalem versiyonunu tilkili gövdelide tanıtmıştım daha önce... O sıralar henüz ülkemizde satışı yoktu mart ayında geleceği söylenmişti ama gelmesi yaz aylarını buldu... Fırsattan istifade ben de geyiklisinin rollerini edindim... 

Geyikli roller kalemin gövde boyutları dolma kalemle birebir aynı... Kullanımı da bence daha kolay...


Dolma kalem mürekkebi kullanmak isteyip dolma kalemlerin uçlarıyla arası olmayanlar için bu tarz kartuşlu roller kalemler biçilmiş kaftan... Uluslararası uzun kartuşlarda Pelikan dışında Waterman'i de sıkça kullandığımdan kırmızı olanını da bu kalem için edinmiştim...


Waterman kırmızı mürekkep canlı, parlak, açık bir tonda... Kırmızı mürekkebi daha çok bişeylerin altını çizerken ve kısa notlar alırken kullanıyorum... Kısa notlar aldığım Stabilo BeYou ile de pek ıslak olmayan bu Waterman kartuşlar oldukça iyi anlaştı.


Roller kalemin uç boyutu 0.5 mm kalınlığında oldukça yumuşak ve zevkli bir yazım sunuyor... Bu hoş gövdeli kalemin benim için tek kötü yanı farklı renk mürekkebe geçişte temizleme zorluğu oldu... Roller kalemlere bir şans vermek isterseniz alınabilir nitelikte:)

Huzurlu bir hafta geçirmeniz dileğiyle, iyi günler...



12 yorum:

  1. Dolmakalem mürekkebi kullanması çok iyi. Tabii temizlik sıkıntı neyse tek renk kullanılabilinir. İnceleme için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek renk kullanacaksanız sıkıntı olmuyor dediğiniz gibi ama ben değişiklik sevdiğim için temizlikle bayağı bir uğraşma durumunda kalıyorum:) Yorumunuz için ben teşekkür ederim.

      Sil
  2. Eyooooo beklenen seri geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sonunda geldi bir de her yerde olsa... Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  3. Ya, nereden temin edinebiliriz bu arkadaşları?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben İstanbul'daki bir kırtasiyeden edinmiştim. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
    2. O kırtasiyenin adını mail ile paylaşabilir misiniz? Sanırım mail adresime erisebiliyor olmanız gerek. Yazılarınıza ve tanitimlariniza ara vermeyin, sevgiler!

      Sil
    3. Maalesef bulamadım siz bana yazın dilerseniz.Çok teşekkürler.

      Sil
    4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    5. Merhaba @orloff reklam bilgi için bile olsa bu blogta yasak ilginiz için teşekkürler bu sebeple yorumunuzu siliyorum.Bilginize

      Sil
  4. Waterman mürekkepleri ben de severek kullanıyorum en çok turkuazını seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turkuaz ben de seviyorum, yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.