22 Eki 2015

KIRTASİYE GÜNLERİ 2 FABER CASTELL Lastikli Kalem Çantası


Kırtasiye günlerinin bu ayın ikincisi dolayısıyla da sonuncusu yazısı ile yine buradayım... Bugün size işlevsel olduğunu düşündüğüm farklı bir kalemlikten söz etmeye çalışacağım. Sabır gösterip okumak isterseniz sonunda belki bir de sürprizle karşılaşırsınız:)


Faber Castell lastikli kalem çantası suni deri görünümlü zarif bir kalemlik... Üst yüzeyinde Faber Castell amblemi ve markası yer alıyor... Arkada ise kalın bir lastik mevcut... Fermuarı, kalemliği çok aşırı doldurmaya çalışmazsanız dayanacak cinsten... 


Kalemliğin arkasında yer alan lastik oldukça kalın yani tutturduğunuz defter veya kitaplardan kayıp düşme olasılığı pek bulunmuyor... Fermuar tutmacı halka şeklinde yapılmış kendi çapınızda kalemliği kişiselleştirmek isterseniz halkaya belki farklı objeler iliştirebilirsiniz...


Seyahatlerde veya büyük çantalarda çantanın diplerine doğru giden kalemliklerden benim gibi şikayetçi iseniz bu ürün oldukça başarılı ve işlevsel olmuş diyebiliriz... 

Denemelerime göre biri diğerlerine göre kalınca bir kalem olmak üzere 3 kalem kapasitesi bulunuyor... Dolma kalemimi çizer mi diye düşünüyorsanız da belirtmeliyim ki iç haznesinde yumuşak bir doku kullanılmış... 


Ve geldik bir kırtasiye günlerinin daha sonuna... Sürpriz nerde diyenler için şanslı 2 kişi fotoğrafını gördüğünüz 2 kalemliğe sahip olabilir... Şartlarım her zamanki gibi... Blogun takipçisi iseniz size göre en iyi kalemliğin ne olduğunu yorum olarak belirtmeniz yeterli olacaktır... Şartlara uymayanları herhangi bir uyarı olmaksızın bu kez eleyeceğimi belirtmek istiyorum... Son katılım 24 Ekim Cumartesi saat 20.00'ye kadardır. Sonuçları yine bu yazının altına ekleyeceğim.

***SONUÇ***

Çekiliş sonucunu random.org ile belirledim buna göre kırmızı kalemliğin sahibi betuli, siyah kalemliğin sahibi ise Emre Çalışkan olmuştur. Bana iletişim ve kargo bilgilerinizi iletebilir misiniz?

Herkese mutlu günler...


39 yorum:

  1. Bana göre en iyi kalemlik ufacık ama içine bir sürü kalem alabilen kalemliktir:) Yeni günün başlangıcında güzel bir gün diliyorum size:)

    YanıtlaSil
  2. Günaydın,
    'Bu sefer de ilk yorumu ben bırakayım' diyordum ki... : )
    benim en beğendiğim kalemlik Nock Co. LookOut kalemlik. Ayrıca masaüstü için de Nock Co. Dock çok hoşuma gidiyor. Fakat Faber-Castell de günlük kalemleri çekmeceye koyarken yararlı olacağını düşünüyorum. En kısa zamanda edineceğim.
    hepinize iyi günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın MürekkepFaresi,

      Buradaki yazınızı okuduktan sonra ben aldım bı kalemlikten. Dolayısıyla ihtiyacı olan bir başka arkadaşımıza hediye edebilmeniz için beni çekilişe dahil etmemenizi rica edeceğim.
      İyi günler dilerim.

      Sil
  3. Günaydın,
    Böyle ince kalemlikler çantada taşıdığımız 1-2 kalemi bir arada tutmak için gayet iyi oluyor. Ben daha önce Muji'ninkini almış ve çok memnun kalmıştım. Ama o kumaştı. Bir de bunu denemek isterim. Kolay gelsin ��

    YanıtlaSil
  4. Günaydınlar. Uzun zaman oldu yazmayalı.

    Bence en ideal kalemlik az yer kaplayan, kalemleri birbirine çarpıp sürtmekten koruyan seperatörleri olan kalemlikler. Uzun bir seyahate çıkacaksam 12 kalem alan lastikli kalemliklerden kullanıyorum ama bu çok nadir oluyor. Onun yerine Çin'den aldığım bazı kalemlerle gelen, karton içi süngerli, tek kalem taşımak için yapılmış, en basit dolmakalem kutularının ortasına kalın kağıttan veya daha da özenirsem kadife kaplanmış kartondan bir T yapıp iki kalemimi yan yana, ortadan ayrılmış şekilde koyuyorum. Üstüne bir lastik geçirip saklıyorum. Daha efektifi olmadı benim için :)

    YanıtlaSil
  5. acikcasi markali kalemliklerin bir artisini gormedim ama parkerin tekli, fermuarli kalem kilifi cok pratik ve kullanisli cikti. bir dolmakalem, bir flashdisk ve bir tukenmez ya da versatil rahatlikla sigiyor. bu incelediginiz lastikli kalemlik tam aradigim sey. lastik sadece kalemle kitap/defter bir arada dursun diye degil, sayfalar cantada dagilip kirilmasin diye de kullanisli.

    YanıtlaSil
  6. Selamlar , beni çekiliş dışı bırakın sadece fikrimi yazacağım.
    Her an yanımda olmasını istediğim kalemlerim malzemelerim biraz fazla olunca kalitesi ve kullanışlı olması nedeni ile tercihim Derwent Pencil wrap ama eğer Türkiye'de bulabilseydim Nock Co. LookOut vazgeçilmezim olabilirdi. Bu arada Nock Co. LookOut'u nereden bulabileceğimi bilen varsa paylaşabilir mi benimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalp ve Kalem, arada bireysel satış sitelerinde oluyor ama çok pahalıya geliyor. ABD'ye giden birilerinden istemek gerekli bence.

      iyi günler.

      Sil
  7. Merhaba, beni kalemlikler için tek derdim, enaz 2 yada 3 kalemi barındırabilsin. kıymetli kalemlerim için mutlaka tekli veya seperatörlü olanları tercih etmeye çalışıyorum. pektabiiki Nock Co. hakikaten çok iyi.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,
    Benim hayal kalemliğim çocukluğumun ( ki bu çok uzun zaman önceydi ��) ahşap kalem kutuları, ne harika şeylerdi onlar !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep, ahşap kalem kutuları tekrar eski popüleritesini kazanmak üzere, yapan yerler görmüştüm, biraz araştırarak bulabilirsiniz.

      iyi günler.

      Sil
    2. Kapak kısmı cetvel seklinde olanlardan her yerde görmeye basladım ama o modelleri çok estetik degil :( gene de ahsap kalemlik cesitleri artar diye umuyorum

      Sil
    3. Hatas' ın hala ahşap kalemliğinden bulunabildiğini duymuştum birkaç yıl önce ben de Ankara'daki bir kırtasiyeden edinmiştim gezmekte yarar var gibi:)

      Sil
  9. Merhaba, ben de çekilişten muaf olmak istiyorum ;) Bu Faber Castell kalemlikten ben de aldım ve aldığımdan beri çok severek kullanıyorum. Kitaplara, defterlere iliştiriliyor oluşu büyük kolaylık sağlıyor, taşıması da rahat. Benim ideal kalemliklerim genelde içi oldukça geniş modeller =D O kalemi de alayım, bunu da alayım derken o geniş kalemlikleri bile tıka basa doldurmayı başarabiliyorum =) Bu arada Nock Co. LookOut kalemliklerin gerçekten çok güzel olduğuna ben de katılıyorum.

    YanıtlaSil
  10. Gunaydin, nock.co nun kalemlikleri cok guzel diye okuyoruz, ama kullabma sansim olmadi maalesef. Cekilis icin teşekkürler, hadi hayırlısı diyelim :)

    YanıtlaSil
  11. Gunaydin, nock.co nun kalemlikleri cok guzel diye okuyoruz, ama kullabma sansim olmadi maalesef. Cekilis icin teşekkürler, hadi hayırlısı diyelim :)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba 💗O kadar çok kalemkutu alıp denedim ve bir köşeye attım ki , en sonunda kendim diktim👍Şu anda onları kullanıyorum. 😄😄😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşeyden azıcık, ben de kendim dikmeyi-diktirmeyi düşünüyorum ama bir türlü fırsat olmadı. mümkünse sizinkini görebilir miyiz?

      iyi günler.

      Sil
    2. Resmi nerede yayınlayacağımı bilemedim😄😄Ben öyle profosyonel değilim kendi işimi görecek şeyler dikiyorum.Eğer instagram hesabınız varsa oradan gönderebilirim.Beğenirsiniz hediye olarak size de dikerim. İnstagramda @kristalzeytin hesabımın ismi.İyi akşamlar 🙌

      Sil
    3. Herşeyden azıcık, size instagram üzerinden bir mesaj bıraktım. Profesyonel olmak çok da önemli değil. Zaten el yapımı kalemlerde profesyonellik aramam. Amatör olmak ve farklı uygulamalar görmek insanın ufkunu açıyor. çok teşekkür ederim.

      Sil
  13. Merhabalar. Ben saki roll pen case kullanıyorum. Hem çantamın içinde çok yer kaplamıyor hem de tasarım yönünden farklı. Çekiliş için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  14. Özel bir kalemlik markası belirtemeyeceğim ama el yapımı veya hazır olarak satılan düğmeli kumaştan sarma kalemlikleri önceden beri çok severim çokça kalemi silindir şeklinde az yer kaplayarak taşınabiliyo hemde çok değişik kumaş çeşitleriyle kendimizde dikebiliriz :) herkese bol şans...

    YanıtlaSil
  15. baya basariliymis, ozellikle tutturulabilir olmasi tek defter ve 1-2 kalem tasiyan kisiler icin (benim gibi) baya ideal olmus

    YanıtlaSil
  16. Guzel gorunuyor, yazi ve bilgilendirme icin tesekkurler :) benim icin en iyi kalemlik yumusak deriden olup her cantaya girebilen beni zor durumda birakmayan ve ustten iple baglamalo olan :) he bide taba rengi tabi ki :) bol sans

    YanıtlaSil
  17. Bana göre en iyi kalemlik işlevsel gözleri olacak aradığımda hangi kalemin nerede olduğunu bulabileceğim aynı zamanda dış görüntüsünün de beni mutlu edebileceği kalemliktir .

    YanıtlaSil
  18. En güzel kalemlik bütün kalemlerimi alacak kalemliktir.

    YanıtlaSil
  19. En güzel kalemlik en rahat edebildiğin, senin ve kalemlerinin mutlu olduğu kalemliktir.

    YanıtlaSil
  20. En güzel kalemlik en rahat edebildiğin, senin ve kalemlerinin mutlu olduğu kalemliktir.

    YanıtlaSil
  21. Bence kalemlik işlevsel olması yanında kesinlikle tarzını yansıtan bir tasarıma sahip olmalı. Yanında çok kalem taşımayı sevenler için zaten vazgeçilmez bir aksesuar. Ve herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  22. İşlevsellik olarak bilemeyeceğim ama görsellik açısından kimono kumaşından yapılmış olanlardır diyeceğim :)

    YanıtlaSil
  23. Deri ve icine cok fazla kalem almayan kalemlikler bence en ideali illa cantada tasiyacaksaniz.fazla kalem koyunca kalemler birbirini cizebiliyor o yuzden ben postaci cantamdaki kalemlikte 2 kalem tasirim dolmakalem ve kursunkalem.ama calisma masasinda ici tika basa dolu bir kalemlik yoksa bence o masada buyuk bir eksiklik vardir ;)

    YanıtlaSil
  24. En guzel kalemlik benim icin ince yer kaplamayanlar, dolma kalemlerim icin ozellikle kaleme gore keceden dikilmis kalem kılıflarini seviyorum:) bol sans :)

    YanıtlaSil
  25. bana göre en güzel kalemlik içi geniş deseni güzel , malzemesi ise kir tutmayan ( deri gibi ) olandır.

    YanıtlaSil
  26. Benim için en ideal kalemlik, kalemlik dışında farklı bir amaçla daha kullanabilecegim bir kalemliktir.
    Böyle bir kalemlik bulamadım. Hala arayışlardayım ^^

    YanıtlaSil
  27. Her kalem icin ayri bolum olan kalemlikler kullanisli duruyor.hs_kirtasiyenin paylastigi eastpakler gibi.sizin paylastiginiz kalemligibde merak ettim.hadi hayirlisi...

    YanıtlaSil
  28. bana göre en güzeli hem içine herşeyi alan ama devasa boyutlarda olmayan kalemlikler. oh bir de o çantanın dibinde kaybolma sorununu çözse... dolmakalemlerin akma vs sorunu içinse içi yekpare plastik olanları seviyorum. gene de içine bir parça peçete koymakta fayda var

    YanıtlaSil
  29. Her kalemin ayrı gözlerde bulunduğu kalemlikler bence daha güzel.Fermuar yerine çıtçıtlı olanlar daha kullanışlı.

    YanıtlaSil
  30. Çekiliş sona ermiştir yorum yapan herkese teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  31. kazananlar gule gule kullansin. ben de pasa pasa bunlari satan bir adi lazim degil zincir kirtasiyeye gideyim☺ uygun fiyatliymis hem. tesekkurler bu yararli inceleme icin

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.