19 Kas 2015

KIRTASİYE GÜNLERİ 3 INOXCROM Basix 2 in 1


Geçen hafta yazmam gereken 'Kırtasiye Günleri' serisi yazılarım birazcık sekteye uğradı maalesef... Bu yüzden -umarım sıkılmazsınız- 2 hafta perşembe günleri üst üste kırtasiye günleri yazmaya çalışacağım...

Küçük açıklamamın ardından bugünkü konuğumuz neymiş bakalım dilerseniz... Inoxcrom oldukça köklü bir İspanyol markası uzun yılların ardından ürün yelpazelerinin büyük bir kısmı ülkemize gelmeye başladı...


Inoxcrom Basix de bu ürünlerden biri... Aslında çok fazla roller kalem kullanmasam da ürünün işlevsel ve farklı oluşu aklımı çeldi sanırım... Kalem fotoğraflardan da anlaşılacağı üzere iki kalemin birleşimi... Bu yüzden çantanızdaki kalem sayısını azaltma bakımından da yararlı... Kalemin bir tarafında highlighter/fosforlu kalem diğer tarafında ise roller kalem kullanılmış...
Highlighter kısmında farklı renk seçeneği bulunmuyor ama rollerda iki seçenek mevcut... Mavi ve siyah... 

Piyasada bu şekilde duo kalemler var ama görünüş açısından Inx Basix daha sportif ve sevimli geldi benim için... Kullanım açısından da oldukça rahat... Grip kısmı konforlu, elinizi acıtmıyor highlighter bölümünün de kapağının kısa oluşu sayesinde kapalıyken yine elinizde rahatsızlık hissettirmiyor... Bu tür ürünlerin eksi yanı maalesef kullan at olmaları keşke refilli olabilseymiş...


Pazartesi günü 'Konuk Yazar Etkinliği'nde görüşmek dileğiyle... 

Mutlu hafta sonları dilerim.




2 yorum:

  1. Merhaba,

    ben de Scrikss DuoPen kullanıyorum. RollerBall ile yazıldığında hemen HighLighter geçilirse yazı dağılabiliyor. DuoPen'de bu sorun önlenmiş. yani yazıyorsunuz ve hemen HighLighter geçiyorsunuz hem RollerBall yazı dağılmıyor hem de HighLighter'ın ucu lekelenmiyor. Inoxcrom'da da bu mevcut mu acaba merak ettim.

    hepinize iyi bir haftasonu dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Scrikss Duopen' i ben de deneyimlemiştim açıkçası gövde şekli bana pek cazip gelmedi o yüzden İnoxcrom' u tercih ediyorum. Söylediğiniz şekilde İnoxcrom' da da dağılma sorunu önlenmiş defalarca üzerinden geçmeyle bile dağılma ya da highlighter ucunda bulaşma olmuyor. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.