7 Tem 2014

Mürekkep Faresinden Hediyeler X Çekiliş Sonuçları / Results of Giveaway From InkMouse X



Sonunda geldik en heyecanlı dakikalara… Çekiliş sonuçlarını belirlemede her zamanki gibi random.org' u kullandım. 

- 1' er adet Steelpen 0169 Dolma Kalem + Tükenmez Kalem Seti

- 1' er adet Lamy Kırmızı Mürekkep

- 1' er adet Kesin Color Pronot Report,


Kazanan 2 izleyiciden ilki esra ates


İkinci şanslı izleyici ise Hasan Karadağ olmuştur. 




Çekilişime katılan herkese çok teşekkür ederim. Kazanan şanslı izleyicileri de tebrik ederim…  

***Şanslı izleyicilerin 9 Temmuz 2014 çarşamba günü saat 23.59' a kadar bana e-mail ya da sosyal medya hesaplarımdan ulaşmaları gerekmektedir. Aksi halde çekiliş tekrarlanacaktır…

Herkese mutlu günler...

15 yorum:

  1. çok güzel bir heyecan yaşadık teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığınız için ben teşşekür ederim gelecek aykine de beklerim :)

      Sil
    2. mutlaka katılmak istiyorum :)

      Sil
  2. Güzel günlerde kullanmaları dileği ile.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Ben şanlı mı oldum şimdi ahhh çok mutluyum valla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrik ederim tekrar iletişim bilgilerinizi bana gönderebilir misiniz acaba?

      Sil
    2. Size bir mail attım efendim. İlginize çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. ve ben.. (: harika oldu güzel oldu tebessüm oldu oldu yanii :))))

    YanıtlaSil
  5. hayırlı olsun iyi günlerde kullanınız. güzel çekiliş...

    YanıtlaSil
  6. Kazanan arkadaşları tebrik ederim. İyi günlerde kullansınlar.

    YanıtlaSil
  7. Kazanan arkadaşlar iyi günlerde kullanırlar İnşaallah.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.