28 Nis 2014

Mürekkep Faresinden Hediyeler VII Çekiliş Sonuçları / Results Of Giveaway From Ink Mouse VII


Çekilişlere katılan izleyiciler kadar ben de heyecanlı olduğum için bir an önce sonuçları açıklamak istedim her zamanki gibi:) Tabiki öncelikle vakit ayırıp çekilişime katılan herkese çok teşekkür ediyorum. 

Bu kez vakit kısıtından dolayı her zaman olduğu gibi süslü hediye paketleri hazırlayamadım maalesef… Girişi uzatmadan sonuçlara geçiyorum… Sonuçlar için adil olduğunu düşündüğümden yine random.org üzerinden çekilişi yaptım ve işte kazananlar;


1.Şanslı izleyici olup;

Sailor Clear Candy Milk Body Serisinden Strawberry Milk MF Uçlu Dolma Kalem (1 adet orjinal kartuşu ile) + Noodler' s Ink Ottoman Rose 90 ml mürekkep + Turuncu Block Rhodia N 16 Çizgili Defter.

Kazanan ; Ovul Arioglu Akan olmuştur.



2. Şanslı izleyici olup;

Sailor Clear Candy Marine Serisinden Anchor MF Uçlu Dolma Kalem(1 adet orjinal kartuş ile) + Noodler's Ink Ottoman Azure 90 ml mürekkep + Turuncu Block Rhodia N 16 Çizgili Defter.



Kazanan; Silent Figures olmuştur.

Kazanan izleyiciler 29 Nisan 2014 tarihi gün bitimine kadar bana sosyal ağlardan ya da e-mailimden (e-mail adresim için sağdaki açılan panelden yardım ve iletişim kısmındaki iletişim kısa yolunu kullanabilirsiniz) ulaşırlarsa sevinirim aksi taktirde çekiliş tekrarlanacaktır. 

Kazanamayan arkadaşlar umudunuzu kaybetmeyin nasıl olsa paylaşacak çok şey var:)

Herkese mutlu günler:)

19 yorum:

  1. Ah noodler's vah noodler's , çıksan iyidi :) neyse kazanan arkadaşların iyi günlerde kullanmalarını dilerim. Sizede her zamanki gibi bizi günlerce merakta bırakmadan, sonucu  hemen açıkladığınız için teşekkür ederim ayrıca belirtmek istediğim birşey varki çekilişin iki post arasına denk gelip rutini bozmamis olmasıda beni sevindiren şey oldu yarınki inceleme merakla bekleniyor tarafımca:)















    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklemeyi de bekletmeyi de sevmiyorum çünkü ben de çok heyecanlanıyorum merak ediyorum o yüzden hemen açıkladım. Yarınki yazıyı engellemesin diye de çekilişi kısa tuttum tebrik ediyorum ben de kazananları :) Umarım severek kullanırlar...

      Sil
    2. Bu arada yorumdaki hata için üzgünüm bir boşluk oluşmuş altta, yanlışlıkla malesef, heyecandan olsa gerek.

      Sil
  2. iyi günlerde kullansınlar kazananlar :)

    YanıtlaSil
  3. Kazananı tebrik ederim. Güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  4. ikinci olmuşum :) neyse giderek yaklaşıyorum :)) kazananları tebrik ederim güle güle kullansınlar

    YanıtlaSil
  5. Kazananlara hayırlı olsun, güle güle kullansınlar :)

    YanıtlaSil
  6. Kazananları tebrik eder, hayırla kullanmalarını dilerim.
    İki çekilişte de 30. olmuşum. İstikrarım takdire şayan bence =)
    Bir gün olurda "her yorum bırakana kalem hediye edeceğim" deseniz, kesin o gün internetim kesilir. Eminim buna =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar da umutsuz vaka değilsinizdir bence pes etmemek lazım:)

      Sil
  7. çooookkk teşekkür ediyorum. sevgiler - saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığınız için ben teşekkür ederim.Tebrikler.

      Sil
  8. yaşasınnnnnnn :)) çok sevindim! çok çok çoooookkkk teşekkür ederim. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığınız için teşekkür ederim… Tebrikler.

      Sil
    2. Tebrik ederim arkadaşım darısı basıma!

      Sil
  9. Hayırlı olsun kazanan herkese. Bize de sıra geliyor inş. 4. olmuşum ikinci çekilişte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlerleme var demekki :) pes etmemek lazım diyorum her zamanki gibi.

      Sil
  10. Kazanan kimseleri tebrik ediyoruz. Sıra bizde...

    YanıtlaSil
  11. Vay be. 5 kişi ile kaçmış. :) Neyse başka sefere artık. Kazanan arkadaşları tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  12. 26 ve 68. olmuşum..şansa bak, çay demle :(

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.