23 Kas 2013

Mürekkep Faresinden Hediyeler II Çekiliş Sonuçları / Results Of Giveaway From InkMice II


Çekilişi açıklamadan uyumak olmazdı… Bu yüzden saatler 00.00 olur olmaz  listeleri toparladım ve random.org aracılığı ile çekilişi gerçekleştirdim… Sanırım ben de çekilişe katılan herkes gibi heyecanlanıyorum:) Öncelikle çekilişime vakit ayırıp katılan herkese çok teşekkür ederim… 

Bakalım random bu kez kimleri seçmiş...

Öncelikle tabiki bayanlar:) Şanslı bayan izleyici; Ece Saygın...

Şanslı erkek izleyici ise Berk Fidan oldu. 


E-maillerinizi 28.11.2013 tarihine kadar bekliyorum… 
Twitter veya Facebook' dan da bana ulaşabilirsiniz...

Bir sonraki çekilişte görüşmek üzere:)

*Geri dönüş olmadığı taktirde çekiliş tekrarlanacaktır.









20 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Üzülmeyin lütfen bakarsınız bir sonraki çekilişte şanslı kişi siz olursunuz:)

      Sil
  2. Hayırlı olsun talihlilere. Güle güle kullansinlar :)

    YanıtlaSil
  3. Mezuniyetimde bölüm üçüncülüğünü kaçırmıştım ama bunda üçüncü olmuşum teşekkürlerr mürekkep faresii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim:) Birincilikle sonuçlanacak çekilişlere diyelim o zaman:)

      Sil
  4. iyi günlerde kullansınlar :)

    YanıtlaSil
  5. Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum. Güle güle kullansınlar :)

    YanıtlaSil
  6. tebrikler, iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  7. kazananlara iyi günlerde kullanmaları dileğiyle. ve çekilişinize dahil etme inceliğini gösterdiğiniz için çok teşekkürler : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığınız için ben teşekkür ederim izleyici olmakla zaten zorunlu şartı yerine getirmiştiniz:)

      Sil
  8. geçen sefer 10 bu sefer 6, neyse az kalmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gelişme var demekki ümidinizi yitirmeyin :)

      Sil
  9. Teşekkürler, ilk kez bi çekilişte kazandım :) umarım sizler de kazanırsınız :)

    YanıtlaSil
  10. Kazananları tebrik ederim. Cömert insanlardan gelen hediyeler bereketli olurmuş. Güle güle kullanın =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim arada ben de nasiplenmişim sanki güzel sözlerden:)

      Sil
  11. Bugün masamda çok güzel bir paket buldum. :) Diamine Majestic Blue tam aradığım maviymiş bunu anladım. Hediyeler için Mürekkep Faresi'ne teşekkür ediyor ve kazanamayan arkadaşlara da ilerideki çekilişlerde iyi şanslar diliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim :) Güle güle kullanın Berk Bey :)

      Sil
  12. Sondan birinci olmanin dayanilmaz hafifligi :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her an herşey olabilir Yeliz Hanım :) yeni sürprizler düşünüyorum bakalım ne zaman ne olacağı belli olmaz umudunuzu kaybetmeyin derim:)

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.