21 Eki 2013

Pelikan M205 Taupe & Sheaffer Skrip Kahverengi


Kahverengi...Çok fazla sevilmese de sonbahar renklerinden ve bugünün ana teması...Bayram tatili boyunca sonbahar benim çalışmalarımda da kendini gösterdi...Bu yazıdaki konuklarım da doğal olarak kahverengi oldu...
İlk olarak yine defterle başlıyoruz...Tesadüf eseri bulduğum daha çok Keskincolor Myralarla karşılaşırken farkettiğim bir defter Pelle...A5 boyutlu defterlerle daha rahat olsam da Pelle de kağıdı ve tasarımıyla küçük olmasına rağmen keyifli,kullanışlı bir defter oldu benim için...
Gelelim ikinci güzele...Özellikleri bakımından bir klasik Pelikan m205 ve rengi ile beni büyüleyen Taupe modeli...Ucu paslanmaz çelik...Ben genelde olduğu gibi yine F uçlusunu tercih ettim...Pelikan'da alıştığımız klasik piston  mekanizması bu model için de geçerli...Krom kemer ve klipsi, çelik ucu köstebek rengine çok uygun...Benim için her elime aldığımda buharı üstünde tüten sütlü kahveyi anımsatıyor:)



Köstebek güzeli için uzun zamandır merak ettiğim Sheaffer Skrip mürekkeplerden denemek istedim. Renk olarak kalemime ve sonbahar ruhuna uygun olarak kahverengiyi seçtim.

Günümüz klasik Avrupa mürekkepleri gibi Sheaffer da birazcık kuru ve de Pelikanla oldukça güzel bir uyum sağladılar...F ucu sıkmadan kağıda parlak birazcık kakaoyu birazcık kızıl kahvenin kırmızılarını birazcık da kestaneyi andırır bir renk bırakıyor...


Kısacası benim için oldukça güzel bir kombinasyon oldu...Son olarak konu mankeni yaptığım koleksiyonluk kitaplarımdan Oz Büyücüsü'ndeki Dorothy'e bayram tatili sonrası katılmamak mümkün değil benim için:) 

"Evim evim, güzel evim"

Güzel bir hafta olması dileğiyle...

6 yorum:

  1. Ayrıca sertlik taynininde kullanılan Eriochrome Black-T indikatörünün rengi de pek hoştur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle:) Titrasyon sırasındaki renk değişimleri de çok hoş oluyor:)

      Sil
  2. Kalemin rengine bayıldım. Güle güle kullanın. Ayrıca skrip mürekkep modelleri çok kuru olarak bilirdim ama yazınızda baya baya gölgelenme var. Hoşuma gitti.Maalesef kahverengi konusunda Göcek Şahını ve aziz mürekkebi "Aniki Cuba" yı anmadan geçemeyeceğim. Zira yazmayan kalemi adam eder bu mürekkep. Olmaz demeyin tecrübeyle sabittir. Mutlu günlerde yazmanız dileğiyle, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende çok seviyorum bu rengi:) Aniki farklı bir kahve tonu da bende var bir ara tanıtıcam kendisini:)

      Sil
  3. Merhabalar,

    Blogunuz hayırlı olsun. Kalem, kağıt ve mürekkep dünyasının gittikçe zenginleşmesi ve güzelleşmesi harika!

    Hoşgeldiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Siz de hoşgeldiniz Hindistan'dan:)

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.