23 Eyl 2013

Mürekkep İçici Bir Dolmakalemsever


Çocukken herşeyi gözümde fazlaca büyütürdüm... Belki de dünyadaki herşey çok büyük bense çok ufaktım. Örneğin kitap okumayı... 12 yaşıma kadar tıpkı Odilon gibi kitap okumaktan nefret ettim.
Kimbilir?
Belki de o günlerde karşıma "* Mürekkep İçiciler" gibi ilgi çekici ve bir o kadar da keyifli bir kitap çıkmamıştı.
Küçücük bir fareyken her ne kadar kitaplarla aram iyi olmasa da, kırtasiye ürünlerine karşı hep zaafım oldu...
Son bir yıldır ise kendimi mürekkep içicisi gibi hissediyorum. Yıllar geçtikçe oluşup artan kitap okuma zaafıma, dolmakalemlerin büyülü dünyası da eklendi.. Benim kitaptaki* mürekkep içicisi gibi karaciğerim hasta olmasa da günden güne dişlerim mürekkep içebilmek için vampirlerinki gibi gibi dolmakalem ucu şekline geldi... Kitapların içinden pipetlerle mürekkepleri çekemesem de dolabımı kutu kutu mürekkepler dolduruyor artık...
Ne demiş üstad mürekkep içici; "Sıvı mürekkep çok tatsız bir şey. Tuzsuz yemeğe benziyor. Fakat bir kağıdın üzerinde eskimiş mürekkebin tadı bambaşkadır, lezzetine doyum olmaz." Çekinmeyin ve yazın. Günün birinde benim ve sizin yazdıklarınızın da lezzetine doyum olmaması dileğiyle...

(*) "Mürekkep İçiciler" 1001 Çiçek Kitaplar tarafından dilimize çevrilmiş Eric Sanvoisin - Martin Matje tarafından yazılmış 10 yaş civarı 5 ciltlik bir çocuk kitabıdır.

4 yorum:

  1. bu kitabı ilk defa sizden duydum... bizimle tanıştırdığınız için çok teşekkür ederim. en kısa zamanda edinip, yeğenime hediye etmek üzere saklayacağım :) hatta her çocuğa çok güzel bir doğum günü hediyesi de olabilir... hele ki yanına bir de "küçük prens " eklenirse :)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten de harika bir hediye olur:) Dediğiniz gibi ben de fazladan bir set daha alıp yeğenim için saklamıştım:) Bulamazsanız size de yardımcı olmak isterim:)

    YanıtlaSil
  3. Bende gün geçtikçe dolmakalem dünyasının cazibeli dünyasına kendimi kaptirıyorum bunda sizin katkınız büyük ve yeni postlar gelene kadar, yani bana uzun gelen ama kısa olan zamanı beklerken nasıl zaman geçirceğime karar verdim.. Geri dönüp eski yazıları okuyup okuyup değerlendimek,bu zaman için en uygunu sanırım ancak böyle geçer zaman , bunada ilk yazıdan başlamak kadar iyisi yoktu :)

    YanıtlaSil
  4. Geçmişe bir göz atayım dedim. Sahiden dün gibi.. Ne iyi etmişsiniz de bloga başlamışsınız. Tekrardan hoş geldiniz.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.